فروش آنتی اسکالانت آویستا 

آنتی اسکالانت
فروش ویژه انواع آنتی اسکالانت های وارداتی

  AVISTA VITEC Anti scalant

شرکت تولیدی و بازرگانی جهان آب به عنوان وارد کننده انواع آنتی اسکالانت آویستا میباشد که یکی از این واردات شامل آنتی اسکالانت های آویستا ۵۰۰۰ و آویستا ۵۱۰۰ و آویستا ۵۳۰۰ می باشد.

فروش آنتی اسکالانت آویستا و ویژگی های منحصر به فرد آن

معرفی آنتی اسکالانت Avista

آنتی اسکالانت سیالی مایع مانند است که به‌صورت حرارتی عمل می‌کند. این مایع را به داخل دستگاه‌های تصفیه افزوده و با انجام اقداماتی، شرایط پاک‌سازی کامل دستگاه و لوله­های آن را ایجاد می‌کنند. در واقع، با استفاده از ضد رسوب ، از خوردگی لوله‌های تصفیه جلوگیری می‌شود. علاوه‌برآن از اتصالات، محافظت شده و موادی همچون سولفات کلسیم یا منیزیم از داخل آن‌ها زدوده می‌شود. همین امر به پاک‌سازی دستگاه‌های آب شیرین کمک کرده و مانع از کاهش کیفیت آب تولیدی، عمر دستگاه و آسیب به سطح لوله‌ها می‌شود.

آنتی اسکالانت آویستا از سری آنتی اسکالانت­های پرکاربردی است که مانع از نشست رسوبات نمکی با حلالیت پایین شده و سطوح غشای آب‌شیرین‌کن را پاک می‌کند. پدیده اسکالینگ که در اثر جمع‌شدن مقدار بالای رسوبات ایجاد می‌شود، به‌سختی از سطوح لوله و اتصالات پاک شده و تنها راه رهایی از آن‌ها به‌کارگیری حلالی است که بتواند چربی‌های قدیمی و رسوبات چسبنده را جدا کند . آنتی اسکالانت آویستا محصولی منحصربه‌فرد در این زمینه تولید کرده است که به‌مرورزمان توانایی پاک‌سازی را داشته و تمامی غشاهای داخلی را تمیز می‌کنند.

C:\Users\user\Desktop\job\GradeDesignCompany\MEHR 1400\Avista anti-scalant\2.jpg

آنتی اسکالانت از برند آویستا، قوی‌ترین حلال رسوبات

C:\Users\user\Desktop\job\GradeDesignCompany\MEHR 1400\Avista anti-scalant\3.jpg

نحوه بسته بندی انواع اسکالانت آویستا

طبقه‌ بندی‌ و انواع آنتی اسکالانت Avista

انواع آنتی اسکالانت آویستا جهت حل رسوبات موجود در لوله‌ها وجود دارد. هر یک از این مواد، حلالی مناسب برای یک نوع رسوب است. در واقع بسته به نوع مواد ته‌نشین شده در لوله‌ها، باید از آنتی اسکالانت مخصوص به آن بهره برد. این ماده دارای انواع مختلفی از قبیل VITEC 5000, VITEC 5100,VITEC 5300 بوده و به‌ صورت تخصصی در مورد رسوبات مختلف استفاده می‌شوند.

نتیجه‌گیری:

آنتی اسکالانتحلالی قوی جهت پاک‌سازی درون اتصالات ، لوله‌ها و غشای داخلی آن‌ها است . این ماده که تولید کشور انگلستان است ، کیفیتی فوق‌العاده در زمینه تمیزکردن دستگاه‌های تصفیه از انواع رسوبات معدنی ، آلی و چربی داشته و بر افزایش کیفیت آب تولیدی نیز تأثیرگذار است .

شماره های تماس :

۰۲۶۳۴۳۰۳۶۴۸

۰۹۱۲۴۲۴۴۴۳۴

۰۹۳۵۲۵۹۹۹۵۹

۰۹۱۹۷۳۴۴۹۳۷

کلمات مرتبط با فروش آنتی اسکالانت آویستا :

قیمت آنتی اسکالانت آویستا ۵۳۰۰ , فروش انتی اسکالانت اویستا ۵۰۰۰ , کیفیت آنتی اسکالانت آویستا ۵۱۰۰ , فروش آنتی اسکالانت آویستا ۵۳۰۰ , Anti scalant Avista vitec 5300/ آنتی اسکالانت آویستا / فروش / قیمت آنتی اسکالانت آویستا وارداتی / تشخیص اصلی و تقلبی/ چگالی آنتی اسکالانت آویستا شرکت جهان آب / فروش شرکت جهان آب / خرید آنتی اسکالانت آویستا وارداتی جهان آب